London 2015

London 2015

onsdag 25. mars 2015

Onsdag 25.03.2015

Ein vanleg dag på Oakleigh House Nursing Home for meg:

Det startar ganske rolig med at eg hjelper til med å mate dei pasientane som treng det. Frukosten som eg har sett til no, består som regel av grøt, cornflakes med melk, skiver med masse smør og banan i bitar. Dei får også ein kopp te og eit glas med saft/vatn til maten. 

Etter frukosten ryddar eg alt av koppar, tallerknar, bestikk o.l. inn på kjøknet. Vi vaskar borda til pasientane og passar alltid på at dei har eit glas mer frisk drikke på bordet. Nokre av pasientane som har svelgjeproblem får tilsatt "thickner", som er tjukningspulver, i drikka si. 

Då klokka er rundt 10.30 er det den andre runden med te. Då får pasientane servert te med melk og søte kjeks. Dei som har diabetes får andre kjeks, litt salte kjeks. Dei fleste pasientane sovnar desverre vekk frå teen sin, men vi prøver så godt vi kan å minne dei på at dei har fått ein kopp te. 

I mellom te og lunsj pleier eg og Iselin og ta oss ein runde opp. Der er det pasientar som ikkje vil ned, som sit på rommet sitt. Vi bankar på og spør om det går bra og om det er noko dei trenger. I mellom 12.00 - 12.30 er det som regel lunsj. Det er ein middag, men her blir det kalla lunsj. Pasientane får alltid to alternativ til lunsj. Då går ein av pleiarane rundt dagen før og spør om dei t.d. vil ha laks med poteter eller omelett til lunsj dagen etter. Dette er veldig bra! Det er også dessert etter lunsj. 

Etter lunsj er det ein ny runde med te og kjeks. Denne tida pleier å gå veldig sakte, men i det siste har vi spelt kort og domino med ein av pasientane. Dette er kjekt for både oss og han. 



Vi tok lunsj på cafe i dag med ho som snakke norsk. Hyggelig:)

Til slutt vil eg seie at dette har vore ein kjempefin tur. Til tross for lange arbeidsdagar og litt mykje kollektivtransport, har det vore veldig kjekt å vere med. Vekene har gått fort og eg har eigentleg ikkje hatt tid til å kjede meg. 




2 kommentarer:

  1. Ulikhetene mellom.England og Norge er mange. Men liker at dere har daglige aktiviteter med Beboerne. Er det slik til vanliG eller er det fordi dei har ekstra.ressurser i dere.

    SvarSlett
  2. Ulikhetene mellom.England og Norge er mange. Men liker at dere har daglige aktiviteter med Beboerne. Er det slik til vanliG eller er det fordi dei har ekstra.ressurser i dere.

    SvarSlett