London 2015

London 2015

søndag 22. mars 2015

Fredag, lørdag og søndag

Beklager for sein blogging, men vi var vore så slitne. 

Fredag 

(Hanna)

På fredag var me begge på jobb. Eg fekk besøk av Ingunn som er læraren min. Før Ingunn kom, sto eg på kjøknet eller pusla med pasientane. Eg hadde også ein lang og meiningsfull samtale med ein av pasietane, noko som var krevande grunna engelsken. Då Ingunn var der, fekk vi for første gang ein omvisning av heile bygget. 

Etter at Ingunn reiste fikk pasientane middagen sin. Eg vart sett til å mate ein pasient. Denne pasienten pleier ikkje å ete så mykje mat, men ved at eg tok meg tid med pasienten og lot ho ete sjølv (eg hjalp ho med å få maten opp på gaffelen), fikk eg ho til å ete opp all maten sin. 

(Eirin)

Då eg og Iselin møtte opp på jobb på fredag, vart vi ganske forvirra. Den eine sjefen sa tidlegare i veka at vi ikkje skulle vere med i stellet, medan den andre meinte at vi skulle det. Dette var ganske ubehagleg for oss begge, og når vi prøvde å forklare dette, skulle vi visst ikkje diskutere med ho. Det vart heldigvis avklart seinare på dagen at vi hadde rett. 

Elles jobbar det ei dame på arbeidsplassen som har budd i Noreg i 13 år. Ho er opphavlig i frå Somalia, og har nylig flytta hit til London. Ho var veldig hyggelig! 

Noko av det eg gjorde i dag var å mate pasientane, servere te og kjeks, vaske bord og rydde litt rundt. Eg las og opp posten til dei som trengte det og på slutten av dagen lakka vi negler på to av pasientane. Dei vart veldig fornøgde og viste fram sine flotte negler.

Lørdag

I går reiste vi til Oxford street igjen. Pengane byrjar å minke, så i går vart det ikkje so mykje shopping. Eg og Hanna reiste heller på kinaresturant og koste oss saman. 

Søndag
I dag sov vi lenge :) Vi skal slappe av i dag og no sit vi med kvar vår godtepose. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar