London 2015

London 2015

mandag 23. mars 2015

Logg frå måndag 23.03.2015

Hilde:

I dag byrja dagen med ein samtale med ein av pasientane. Det er ein pasient som alltid spør om eg har sove godt, hatt det kjekt, opplevd noko spanande osv. Så eg slo av ein prat med denne pasienten ei stund. Frisøren var på gamleheimen i dag, så stort sett alle damene fekk krølla håret sitt. Dei vart så fine. Nokre vart også klipte. Til frukost mata eg ein pasient. Dette gikk veldig fint. Eg mata denne pasienten stort sett kvar dag.
Medan pasientane drakk teen sin, sat eg og Hanna og klipte ut nokre former til å lage blomstrar av. Etter dei hadde fått teen sin gikk tida fort fram til lunsj/middag. Eg mata også pasientar til middag.
Ein av pasientane et særs lite, men når eg set meg ned og viser at eg har tid, då pleier pasienten og ete veldig godt. Eg trur det har masse å seie at ein faktisk viser at ein har tid, og at det går i pasienten sitt tempo.
Etter lunsj slappa pasientane av litt, før eg og Hanna tok med oss to av dei for å lage blomstrar. Blomstrane blei laga av piperensar og formene vi hadde klipt ut. Dette for å lage vårstemning på heimen.
Elles var dagen lik som alle dei andre dagane.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar