London 2015

London 2015

torsdag 19. mars 2015

Torsdag 19.03.2015

Hilde:

I dag når eg kom på jobb vart eg sitjande å prate litt med nokre av pasientane. Etter ei stund fekk eg mate ein av pasientane. Dette gjekk veldig fint, då eg har mata denne pasienten fleire gongar tidlegare. Då frukosten var overstått, pussla vi litt med ein av pasientane. Då klokka nærma seg halv elleve gjorde eg og Hanna klart til "tea-time". Vi sette koppar og fat på tralla, fann fram te- kanner osv. Vi tok oppvasken etter dette.

Før middag hjelper eg og Hanna kokken. Vi mosar maten for dei som skal ha mosa mat, og set lokk på alle tallerkenane. I dag mata eg ein pasient til middag. Vi tok så oppvasken, og åt deretter lunsjen vår. Etter lunsj gikk dagen fort, fram til klokka halv 4 då vi vart ståande på kjøkkenet ein times tid, for å gjere i stand kveldsmaten til pasientane. Samt ta oppvasken. Eg vart sitjande å prate med ein pasient og plutseleg var klokka blitt 5, og det var tid for å reise heim.


Lena:

I dag byrja eg dagen med og observere stell i ein 2 timar.  etter det satt eg i rapport i godt over ei time før de var middag. Under middagen mata eg ein brukar. Det var ganske fullt i staua i dag sidan ein va pasientane hadde bursdag, så famillie og venner kom. Kokken lagde og kake som alle fekk smake (noko som er normalt der borte når ein fyller år der borte) Resten av dagen brukte eg og ho eg jobbar med på og spille Scrable med ein av brukararane, før vi gjekk ein for dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar