London 2015

London 2015

mandag 16. mars 2015

Måndag 16. mars

I dag har vi gjort stort sett det same som vi gjer kvar dag. Dagen byrja med frukost for dei som ikkje hadde ete det, og så kom dei alle inn i stova etter kvart. Då alle hadde fått slappa av etter frukosten, sette eg og Hanna i gang ei planlagd målestund i lag med pasientane. Det vart litt grising, men elles trur eg dei synes det var kjekt. Bileta dei måla blei hengde opp på veggen.
Dei fekk te, kaffi og kjeks i halv elleve tida. Elles fekk dei middag, og endå meir te og kaffi ei stund etter det igjen.
Etter middag pussla vi med nokre pasientar. Elles har vi ikkje gjort noko spesielt denne dagen.
(Hilde)


I dag byrja eg dagen som vanleg. Eg var med og observerte stell i ein to timar, før eg gjekk inn på stova og snakka litt med ein brukar. Seinare hjalp eg til med mating og observerte når helsefagarbeidarane flytta rundt på pasientane. Resten av dagen brukte eg på å gi brukarane te. Også prata eg litt med dei. Det er ikkje så mykje eg får lov til og gjere på arbeiddsplassen. Det er heller ikkje så mykje å gjere, med tanke på at alle brukarane er veldig reduserte. Så arbeidsdagane er veldig lange.
(Lena)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar