London 2015

London 2015

tirsdag 24. mars 2015

Vanleg dag på jobb

I dag begynte eg dagen med å snakke med ein av pasientane. Eg fikk blant anna sjå i eit fotoalbum ho hadde med seg i veska si, der ho fortalte kven alle på bileta var. Deretter gjekk eg inn på kjøkkenet å begynte med den faste oppgåva vår, oppvasken. Mens eg stod å tok oppvasken, fikk eg spørsmål om eg kunne mate ein av pasientane. Dette vart ei utfordring fordi pasienten var veldig trøtt, og det var nesten umogleg å få kontakt med ho.  Eg fikk gitt ho litt graut, før ho plutseleg sovna og begynte å snorke.

Eg og Hilde har for det meste stått på kjøkkenet, eller pusla puslespill med pasientane. Etter klokka 14.30 står me berre på kjøkkenet å gjer diverse oppgåver, som å lage til te, kaffi og kaker, tek oppvasken eller så laga me alt klart til kveldsmaten.


Eg ser veldig fram til å komme heim til Norge igjen, der eg slepp å ta så mykje oppvask kvar einaste dag. Opphaldet her i England har vore veldig lærerikt, men no saknar eg alt som har med Norge å gjere. Det har vore veldig spesielt å sjå forskjellane frå heime i Norge og her i England. Mange ting er kjempemykje betre heime i Norge (t.d. hygiene), medan det er nokre ting dei er betre på her i England (t.d. aktivitetar).  

Hilde jobbar hardt med å setje på plass koppar og kar.

-Hanna

(Eirin bloggar i morgon, pga lite å skrive om).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar