London 2015

London 2015

tirsdag 17. mars 2015

Tysdag 17.03.2015

Hanna:

I dag når eg kom på jobb fikk eg beskjed om å rydda vekk brukte koppar og fat, og eg vart ståande med oppvasken ei god stund. Når eg var ferdig med det, fikk eg mate ein av pasientane. Dette gjekk greitt, sjølv om ho var litt gretten. Pasientane på sjukeheimen får alltid tre forskjellige rettar å velje mellom til middag. I dag måtte eg gå rundt å spørje kvar pasienten kva dei ville ha til middag. Detta var vanskeleg  både fordi pasientane er demente, noko som gjer at mange av dei ikkje svarar på det du spør om, og fordi eg ikkje kan namna på alle pasientane enda.

Etter dette begynte eg og Hilde å pusle eit nytt puslespill med ein av pasientane. Dette er noko ho tykkjer er kjekt. Rundt 11.00 tida gjekk me inn att på kjøkkenet å hjelpte til med å lage middagen. Då middagen var ferdig gjekk me inn til pasientane med maten, og hjelpte til med å mate dei pasientane som trengte hjelp.

Akkurat no er det dette biletet me pusla. 

Etter at me hadde tatt all oppvasken og me hadde ete vår lunsj, gjekk me inn til pasientane og gjorde forskjellige aktivitetar med dei. Mot slutten av dagen, måtte me inn att på kjøkkentet å ta enda meir oppvask, og gjere klart til kveldsmaten deira. Dagen i dag gjekk ganske fort, noko som var ganske deilig.

Eirin:

I dag var det min første dag på den nye arbeidsplassen. Oakleigh House Nursing Home, er ein privat sjukeheim. Det er 18 eller 19 pasientar på denne sjukeheimen og den ligger eigentleg rett ved sida av min gamle arbeidplass, Clavering Care Home. Alle pasientane har demens, utan om tre stk. Vi vart tatt godt i mot og fekk servert ein kopp te eller kaffi etter ønskje. 

Vårstemning på veg til jobb.

På føremiddagen var eg med ein av mennene som jobba der. Eg observerte han då han tok stell av nokre pasientar, og eg hjalp til med forflytting. Det var tungt! Elles serverte eg te, snakka med pasientane og observerte eigentleg mykje i dag.

På ettermiddagen kom ein av sjefane (trur eg) og sa at vi ikkje fekk vere med i stell og toalettbesøk. Så frå i morgon av veit eg ikkje kva vi skal gjere. Elles varer arbeidsdagen min frå 09.00 - 17.00. 



1 kommentar:

  1. Kjekt å følgje med på bloggen dykkar. Det ser ut som de får forskjellige utfordringar på arbeidsplassane dykkar. Fine bilete - våren er komen?

    SvarSlett