London 2015

London 2015

tirsdag 10. mars 2015

Første arbeidsdag

I dag var første dag i praksis. Eg jobba på Seymour House, og Eirin jobbar på Clavering Care Home. Me reiste lenge før me eigentleg hadde trengt, fordi me ville vere heilt sikre på at me skulle rekke å komme tidsnok. Når me kom fikk begge to ein liten omvising av arbeidsplassen. Deretter vart me sett rett i arbeid, med forskjellige oppgåver som mating og servering.

På Eirin sin arbeidsplass vart bebuarane sett i aktivitet etter frukost. Der samla dei seg i daglegstova, og gjor forskjellige øvingar/trening til musikk og song. Dei kasta og ball, nokre bebuarane tykte var kjekt. Andre aktivitetar som blei gjort på begge arbeidsplassane var for eksempel å pusle, spele spel, fargelegge og bretta serviettar (dette var veldig utfordrande for Eirin).

Bebuarane fikk mat og drikke heile dagen. Og då gjekk det veldig mykje i te. Eg vart ståande mykje på kjøkkenet med matlaging og oppvask. Og dei andre tilsette forventa mykje av Hilde og meg (Eg og Hilde jobbar begge på Seymour House).

Dagen har vore spannande, nervepirrande og slitsam. Me har klart oss ganske bra, og me har begynt å blitt vandt med å snakke Engelsk. Etter jobb reiste me ein liten tur på shopping, og me har ete god mat hos vertsfamilien som består av ei hyggeleg mor og dottera hennar.

Dei flotte serviettane til Eirin.

Eirin lakka negler i dag, og klarte det ganske bra.

På søndag er det morsdag her i London. 

Ingen bilete frå min arbeidsplass, sidan eg fikk streng beskjed om at det ikkje var lov å ta bilete. 


                                                                     -Eirin og Hanna-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar