London 2015

London 2015

lørdag 18. april 2015

Karoline - Onsdag 25 mars og Fredag 27 mars

Onsdag 25 mars

Da er vi gått inn i den siste veka i London og eg begynner å føle meg ganske klar til å reise heim igjen sjølv om det har vore veldig kjekt både å arbeide her og sjå London. I arbeidet mitt føler eg at eg har vært mest innom målet om å kommunisere med brukarar med ulik kommuniksjonsevne så eg skriv litt meir om det. Det å kommunisere med så mange ulike kommunikasjonsevner på ein plass gjennom denne perioden synest eg har vært krevande, men og veldig spennande, eg føler eg har lært mykje om dei ulike personane og korleis dei kommuniserer, så eg synest det er lettare å kommunisere med alle rundt meg no enn det var i begynnelsen. Det trur eg er både fordi eg har snakka språket mykje no, eg begynner å forstå meir dialekter og kjenner personane meir. Eg veit og meir om korleis dei kommuniserer (kva dei meiner ved ulike kroppsspråk og kva dei seier sjølv om dei bare lager lydar). Eg føler meg mykje meir konfortabel ved å sette meg ned og snakke med dei no når eg er sikker på at eg forstår det meste. Det har vært veldig lærerikt og kommunisere med både et frammandspråk og ulike måter å kommunisere på. Eg har fått mange kommentarer om at eg kjem til å bli savna, det er veldig koselig. Eg har og fått en kjempe "attest" som eg er veldig fornøgd med. Eg trur det blir trist å reise fra denne plassen. Denne veka har eg og fått reise ut på et "nursing home" og vært med på aktiviteter der sidan dette også er noke som community focus driver med. Istedenfor å bare være i bygningen reiser dei og rundt og prøver å aktivisere andre eldre som ikkje har mulighet for å komme til community focus bygningen.

Bilde av aktivitet på "nursing home"

Bilde av en dansetime



Ser fram til den siste dagen i praksis :)


Fredag 27 mars

Då var eg reist heim igjen som 18 åring idag! Det har vært en veldig kjekk tur og eg har fått lært veldig mykje om både, språk, reise, arbeid og om London. Maten her nede var ikkje så god, så det var godt å komme heim igjen til norsk mat! Mary (vertsfamilien) har vært grei under heile oppholdet og eg er veldig fornøgd med turen :) Eg synest vi er kjempeheldige som har fått lov til å være med på denne turen og fått denne flotte opplveinga, både i London og på arbeid. Vi har og vært på duck tours, London eye og Mamma Mia musikal. Det var ein fantastisk flott musikal som gjekk over mine forventninga! Den siste dagen i praksis vart kort, men veldig kjekk og, sjølv om det var trist å takke for meg. Om eg skulle arbeida i London er dette ein liknade plass eg kunne tenke meg å jobbe :) Fantastisk å vite at eg har fullført en praksis uten fravær med så gode tilbakemeldingar. Håpar mange andre kan få muligheten til samme turen :)

Bilde av "attesten" min


Til slutt nokon bilder fra london eye, nokon bilde av "duck tours" og et bilde fra mamma mia musikalen! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar